احمدی بلوطکی گفت: ۵۷ درصد موارد بیماری کرونا در خانواده‌ها است که انتظار می‌رود مردم نکات بهداشتی را رعایت کرده و مراقب سلامتی خود باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با بیان اینکه روزانه به طور متوسط بیش از یک هزار نفر به مراکز منتخب بهداشتی در سطح شهر مراجعه می‌کنند که تست PCR نیمی از آن‌ها مثبت است، گفت:  بار مراجعات نسبت به ۲ هفته قبل روند کاهشی داشته با این وجود تمام ظرفیت بهداشت و درمان استان و اهواز در بخش‌های مراجعات سرپایی و بستری پای کار است.

او افزود:  وضعیت بیماری در روز‌های اخیر به ثبات نسبی رسیده هر چند آمار هنوز بالا است، ولی روند مراجعات با شیب ملایم تری در حرکت است و مراکز منتخب در سطح شهر اهواز از مبتلایان تست PCR می‌گیرند همچنین تیم‌های رهگیری در قالب طرح شهید سلیمانی کار بیماریابی را انجام می‌دهند..

احمدی بلوطکی اظهار داشت:با بیان اینکه مراکز بهداشتی و درمانی با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند و این توانمندی و ظرفیت در مجموعه بهداشت و درمان استان وجود دارد تا بیماری مدیریت شود و در طول ۱۵ ماه گذشته اقدامات موثری صورت گرفته است البته در این راه به همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها نیاز داریم.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز  ۵۷ درصد موارد بیماری کرونا را در خانواده‌ها عنوان و تصریح کرد:  ما انتظار داریم که مردم نکات بهداشتی را رعایت کرده و مراقب سلامتی خود باشند همچنین از حضور در دورهمی‌های خانوادگی و تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

این مقام مسئول در پایان  از والدین خواست در شرایط موجود، بیشتر مراقب فرزندانشان باشند و تصور نکنند که آن‌ها از بیماری مصون هستند.  

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.